Za resnično pomoč posameznikom in družinam

Kar vidim in slišim zadnje čase me blazno žalosti. Ali ljudje ne vidijo, da ta novela zakona ne predstavlja nobenega pozitivnega premika k skrbi za srečne družine ter sprejemanju in integraciji ljudi, ki jih privlači isti spol?

Meta Halas

Namenoma nočem uporabljati izraza gej in lezbijka, ker zame to ne obstaja. Nikogar nočem označiti s to nalepko, če se nekdo deklarira tako sam, naj se, a v mojih očeh je človek, moški ali ženska, je oseba, tako kot jaz. In oba imava dostojanstvo človeka. Vsi imamo svoje dobre in slabe strani. Vsi imamo svoje težave. Vsi imamo kdaj občutek, da nas “drugi” ne razumejo. Vsi smo že kdaj v življenju izkusili krivico. Življenje ni vedno “fer”. Ali je “fer”, da imaš očeta alkoholika? Ali je “fer”, da imaš mamo, ki se drogira? Ali je “fer”, da ti umre otrok? Ali je “fer”, da sta se tvoja starša ločila ali pa da se nimata več rada? Ali je “fer”, da ne najdeš ta prave punce ali fanta? Ali je “fer”, da si moral odrasti brez očeta? Ne, ni. To so krivice, ki se ti v življenju zgodijo, in zaradi katerih si lahko upravičeno jezen, razočaran, žalosten, besen …

Ampak država ni bog in od nje ne moreš zahtevati, naj ti da nekaj, zato ker čutiš, da se ti godi krivica. Ne more ena Francka zahtevati, naj ji država priskrbi Franclna, ker je njena pravica, da se poroči. Sicer lahko uzakonimo prisilne poroke. Ne more neka mama zahtevati, naj ji država vrne sina, ker je umrl v prometni nesreči … To je absurd. Za moje težave niso krivi drugi in ne kažem s prstom nanje.

Lahko pa država pomaga, da bi bilo krivic čim manj in naredi kaj za preventivo pred ranjenimi družinami. Kako bo ta zakon prispeval k manj nasilju v družinah? Kako bo ta zakon omogočil, da bo manj ločitev? Kako bo ta zakon pomagal otrokom, da si bodo znali poiskati pravega moža ali ženo in mu/ji ostati zvesti? Kako bo ta zakon preprečil zlorabe otrok? Kako bo ta zakon prispeval k razumevanju problematik ljudi, ki jih privlači isti spol? Ne bo. Saj sami lahko vidimo, da že sedaj ustvarja samo razdor. Ta zakon, o katerem bomo odločali na referendumu, nas samo ločuje. Še dodatno nas želijo deliti, da lahko vladajo po svoje. Zato ne podpiram tega zakona. Ker, ja, slovenske družine so ranjene, ampak treba jim je resnično pomagati, ne pa jih uničiti do konca tako, da ljudem vržeš kost in se pogrizejo med sabo.

Zame je ta zakon samo provokacija. Kar poglejte, koliko ljudi se zaradi njega razburi in postanejo živčni, agresivni, nestrpni, ne glede na to, kako bodo volili. In ja, nestrpen nisi, če se ne strinjaš. Strpnost se pravzaprav lahko začne šele, KO se ne strinjaš. Ker strpen si takrat, ko svoje drugačno mnenje poveš na nenasilen in nežaljiv način.

Iskanje zob in vtikanje uhana v nos med cerkvenimi klopmi?

Nekoč naju je z ženo pot vodila mimo enega od romarskih krajev pa sva zavila še v tamkajšnje svetišče. Bilo je zgodnje popoldne, ko ni bilo svetih maš in obredov. Skratka čas, ko si sam s svojim Bogom, ko lahko tiho moliš, brez besed izliješ svoje stiske in bolečine ter prisluhneš odgovorom. V cerkvi je bilo le nekaj redkih romarjev. Usedla sva se stran od drugih in tedaj sem jo opazil ...
Franci Šinkar

“Tega blagoslova ne bi videli, če bi upoštevali njeno željo po čimprejšnji smrti”

Globoko me prizadene dejstvo, da bomo na referendumu odločali o vrednoti življenja. Življenja, ki ga nismo sami načrtovali ali si ga podarili, pač pa nam je bilo podarjeno iz rok Gospodarja življenja z vsemi odtenki vred. Uporablja se jezik lažnivega sočutja, ki mu mnogi nasedejo, v številnih domovih naše dežele pa se pišejo zgodbe resničnega sočutja do bolnih, onemoglih in ostarelih, zgodbe hvaležnosti za življenje. Vas zanima del naše zgodbe?
Vilma Siter

“Želela sem umreti, a sedaj sem hvaležna, da živim!”

Pa kaj to berem? O evtanaziji namreč. Kako bi jo upravičili ... Povedala vam bom svojo zgodbo, osebno izkušnjo. Zbolela sem pri starosti dobrih 20 let, za revmatoidnim artritisom. Zdravstveno stanje se mi je naglo slabšalo, učinkovitih zdravil ni bilo. Pri 32 letih starosti sem bila tako bolna, da si nisem želela ničesar drugega več kot samo umreti ...
Gostujoči avtor

Komentiraj