Le preko smrti semena vzkali novo življenje

Kako brezbrižno in zlahka rečemo, da nas razlike privlečejo v zakon! Vsi vemo, da je to res, vendar se moramo soočiti z vprašanjem, kako te razlike nenehno spreminjati v harmonijo, ki naj vlada med nama.

Vilma Siter

To pa je zahtevno in težko delo, ki terja veliko truda in večkrat tudi veliko trpljenja. Mnogi zakonci obupajo že kmalu na začetku skupne poti, drugi po mnogih neuspelih poizkusih … Zakaj? Težko je namreč sprejemati njegovo spontanost, ko tebi bolj ustreza vnaprej pripravljen načrt, težko je živeti v neredu, če sam ljubiš red, težko je poslušati gostobesedneža, ko sam tako zelo ljubiš tišino …! Ob takih dilemah se sprašujem, če je rešitev sploh možna? Vem, da je možna, vendar se moram zavedati, da je to izziv, ki traja celo življenje: razlike preoblikovati v priložnosti. In prav ta izziv je hkrati najina priložnost in najin privilegij. Nisva skupaj, da bi se ob trkih najinih razlik razbila, pač pa da bi se iz tega kaj naučila in postajala močnejša.

Nagovarja me Jezusova misel o zrnu, ki ne more roditi sadu, če najprej sebi ne umre. Kakšna kontradikcija! In druga misel: “Zato me Oče ljubi, ker dam svoje življenje, da ga spet prejmem. Nihče mi ga ne jemlje, ampak ga dajem sam od sebe” (Jn 10,18).

Jezus mi razodeva, da imam ob vsakdanjih stikih s svojimi bližnjimi dve možnosti: lahko vztrajam pri svojem in si ne dovolim vzeti svoj prav, ali pa umrem samemu sebi. Pri prvi možnosti je jasno, da nočem umirati sebi, saj je umiranje sebi boleče. Sveto pismo pa me pouči, da je druga možnost prava. Če namreč ne umrem sebi in se ne odpovem napuhu in moji »pravici«, če ne upoštevam ljudi ob sebi, ostajam sama in osamljena v svoji sebičnosti, kar na koncu pomeni dejansko smrt: najprej smrt najinega odnosa, končno pa to pomeni tudi mojo smrt in smrt moje sreče. Umirati sebi torej pomeni upoštevati drugega, ga s spoštljivostjo sprejeti v njegovi drugačnosti, in z njim in ob njem živeti. Tako je umiranje sebi edina rodovitna smrt, ki vodi v pravo življenje in prinaša srečo, harmonijo in veselje.

Verjamemo v dobre zakone in družine!

Res je. Tudi med nami so pari, ki jim ni uspelo. Pari, za katere se nam zdi, da nimajo dobrega zakona. Toda naš pogled je omejen. In vse prevečkrat ga usmerjamo tja, kjer gredo stvari narobe. Ne vidimo velike slike. Kakšna pa je velika slika?
Uredništvo

Otroci naj bodo načrtovani in zaželeni. Zakaj?

Ta citat sem zasledila v priročniku za nosečnice pod člankom priznane ginekologinje, ki seveda tik pred tem našteje številne učinkovite metode preprečevanja »nezaželene« nosečnosti. Radi načrtujemo in načrtujemo vse. Koliko prostora pustimo za nepredvidljive dogodke, za katere radi rečemo, da je to Božji načrt?
Gostujoči avtor

Najini nepozabni trenutki – drugič!

Nesporno dejstvo je, da imajo DiŽ-evi seminarji konkretne učinke, da spodbudno vplivajo na zakonsko življenje. Seveda pa ti učinki sčasoma minejo, prejeti darovi se izčrpajo. Ko se posušijo zadnje kapljice sadov, ki sva jih prejela na seminarju, takrat se z ženo začnejo dogajati čudne stvari ...
Franci Šinkar

Komentiraj

Revija DIŽ

V reviji bosta našla vsebine, ki vama bodo v pomoč pri rasti v vajinem odnosu, odnosu z bližnjimi ter pri vzgoji otrok.

Namen revije Družina in Življenje je graditi odnose preko pričevanj ljudi, ki so v svojih odnosih že doživeli spremembe na bolje.

Darilni bon

Seminar v obliki darilnega bona je izvrstno darilo za poroko, rojstni dan, obletnico poroke … ali pa za izkazovanje pozornosti in hvaležnosti.
Mnogo parov se tudi odloči podariti seminar zakoncema, ki sta v stiski in bi jima rada pomagala pri gradnji odnosa.