Le preko smrti semena vzkali novo življenje

Kako brezbrižno in zlahka rečemo, da nas razlike privlečejo v zakon! Vsi vemo, da je to res, vendar se moramo soočiti z vprašanjem, kako te razlike nenehno spreminjati v harmonijo, ki naj vlada med nama.

Vilma Siter

To pa je zahtevno in težko delo, ki terja veliko truda in večkrat tudi veliko trpljenja. Mnogi zakonci obupajo že kmalu na začetku skupne poti, drugi po mnogih neuspelih poizkusih … Zakaj? Težko je namreč sprejemati njegovo spontanost, ko tebi bolj ustreza vnaprej pripravljen načrt, težko je živeti v neredu, če sam ljubiš red, težko je poslušati gostobesedneža, ko sam tako zelo ljubiš tišino …! Ob takih dilemah se sprašujem, če je rešitev sploh možna? Vem, da je možna, vendar se moram zavedati, da je to izziv, ki traja celo življenje: razlike preoblikovati v priložnosti. In prav ta izziv je hkrati najina priložnost in najin privilegij. Nisva skupaj, da bi se ob trkih najinih razlik razbila, pač pa da bi se iz tega kaj naučila in postajala močnejša.

Nagovarja me Jezusova misel o zrnu, ki ne more roditi sadu, če najprej sebi ne umre. Kakšna kontradikcija! In druga misel: “Zato me Oče ljubi, ker dam svoje življenje, da ga spet prejmem. Nihče mi ga ne jemlje, ampak ga dajem sam od sebe” (Jn 10,18).

Jezus mi razodeva, da imam ob vsakdanjih stikih s svojimi bližnjimi dve možnosti: lahko vztrajam pri svojem in si ne dovolim vzeti svoj prav, ali pa umrem samemu sebi. Pri prvi možnosti je jasno, da nočem umirati sebi, saj je umiranje sebi boleče. Sveto pismo pa me pouči, da je druga možnost prava. Če namreč ne umrem sebi in se ne odpovem napuhu in moji »pravici«, če ne upoštevam ljudi ob sebi, ostajam sama in osamljena v svoji sebičnosti, kar na koncu pomeni dejansko smrt: najprej smrt najinega odnosa, končno pa to pomeni tudi mojo smrt in smrt moje sreče. Umirati sebi torej pomeni upoštevati drugega, ga s spoštljivostjo sprejeti v njegovi drugačnosti, in z njim in ob njem živeti. Tako je umiranje sebi edina rodovitna smrt, ki vodi v pravo življenje in prinaša srečo, harmonijo in veselje.

Najini nepozabni trenutki – drugič!

Nesporno dejstvo je, da imajo DiŽ-evi seminarji konkretne učinke, da spodbudno vplivajo na zakonsko življenje. Seveda pa ti učinki sčasoma minejo, prejeti darovi se izčrpajo. Ko se posušijo zadnje kapljice sadov, ki sva jih prejela na seminarju, takrat se z ženo začnejo dogajati čudne stvari ...
Franci Šinkar

Trikotnik

Pri Družini in Življenju verjamemo, da nihče ne more živeti izpolnjeno, če ne gradi in vzdržuje osebnega odnosa z Bogom. Ker sva v zakonu dva posameznika združena v eno, skupaj z Bogom tvorimo trikotnik odnosov, kjer je Bog najin vir in višek odnosa, zakonca pa se mu po svojih zmožnostih vsak na svoj način približujeva. Na tak način se tudi med seboj vedno bolj zbližujeva ...
Benjamin Siter

Spolnost

Pri Družini in Življenju verjamemo, da je spolnost eden najlepših Božjih darov človeku. Verjamemo, da zakonska spolnost, »polna strasti in slasti«, kot jo opiše papež Frančišek v Amoris Laetitia, kot predokus nebes najlepše kaže na lepoto in neskončno blaženost, ki je bomo deležni v nebesih ...
Benjamin Siter

Komentiraj